GUD?

 
Fast iskylan som rådde. Ska det vara lagligt? Det känns på riktigt som att det här är ett tecken på jordens undergång. Jag tror det på riktigt nu. Jag hade börjat tänka att det kanske bara var ett skämt men nu tänker jag att det är sant igen. Sjukt jobbigt. Eller så bor jag bara i Sverige. 
 
FÖR ÖVRIGT något annat som är sjukt jobbigt är att behöva gå i denna kyla. Jag gjorde det idag. Vet ni vad jag tänkte då. Jo, då tänkte jag så här: höger hand, vänster hand. Nej, det var ett skämt. Jag tänkte att, ja, nu dör jag. För att det är så jävla kallt. Jag kommer inte att hinna komma in i värmen förrän jag kolar. Trots mina mördarhandskar tillika skinnhandskar så var mina händer rosa. Jag är redan grisskär men det här var liksom. Så. På riktigt var det en näradödenupplevelse. Näradödenupplevelse och inte en faktisk dödenupplevelse. För här sitter jag ju och skriver. Jag klarade mig. Tyvärr. 
 Det här var på riktigt jag idag på gatan. #Instacold #Statuesque #FreezyFabulous
 
För dagens "lektion". Eller alltså ja, den var inte värre än vad jag varit med om. Men seriöst. Det var dock sista med den gruppen, dom människorna. Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är över det. Nåväl. Nu är det fyra veckor kvar av min tid på Uppsala universitet. Jag kommer nog inte tillbaka dit sen. Jag hade alldeles för höga förväntningar. Eller så är jag helt enkelt, som jag ALLTID HAR SAGT, bättre än alla andra. Det måste ju vara så. Varför får jag annars högsta betyg hela tiden? Såvida inte min lärare är kär i mig. För jag är ju kär i hen. Oops. Pinsamt. Tur hen inte kan svenska. Shhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback