LIVE FROM THAILAND

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN!!!!!!
 
Här är jag. Maja. Skriver live från thailand. HUR MÅR NI ALLA?! Är Sverige till er fördel?
Thailand är till min fördel. Jag blir brun, fast just nu så är jag bränd. Jag har bränt mig i ansiktet och precis nu rev jag bort en liten bit av näsan. Fan. Det var asdumt. Det svider som ett litet svin svider i svinstian.
 
 
Igår var jag och Denice ute i Patong. Livligt jävla stad den där staden. Det var kul. Vi var på en skandinavisk klubb vid namn "Den Glade Viking" för där jobbar Denice vän. Kul kul kul ända tills jag behövde spy och tappade hörseln. Det var bara jätteoklart. Allt var frid och fröjd och våra glas var fyllda till bredden med billig alkohol. Sen tog det en obehaglig vändning... Vi gick in på någon avskild parkering med ett galler som en vakt var tvungen att öppna så jag kunde spy lite i buskarna. Så där stod man, men en fin vän i ryggen som höll ens hår och klappade en på ryggen, framåt lutat i något jävla buskage mitt i thailands centrum. Jahapp. Själv då?
 
 
Jag och Denice konstaterade precis att vi åker hem om 10 dagar. Blandade känslor. 
 
Som sagt... Livlig jävla stad den där staden.
 
 
 
 
KRAMAR FRÅN THAILAND!
 
 
( Vill även passa på att tacka Linus för ditt jobb här på bloggen, du gör ett UTOMORDENTLIGT jobb)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback