Mamma är hemma

Älskade älskade barn! Nu är mamma hemma, och ÅH vad jag har saknat er ! ! ! 
 

Hej Kompisar. Jag har saknat er, har saknat att skriva till er, har saknat att läsa era kommentarer (...), saknat er varma och kärleksfulla unika besökare. Och ni som besöker mig fler gånger också såklart. 
Hur har er jul varit? Har den varit bra? Min har varit helt fantastisk. Jag har ju varit i Thailand. 
 
Eftersom jag är jete jetlagad så resulterar det i att man går och sover väldigt tidigt på kvällarna och vaknar väldigt tidigt på mornarna. Som idag, jag vaknade nu 08.02. Redo för dagen liksom. Det är ganska skönt ändå. 
Jag har precis gjort frukki och laddat ner Barnen i Bullerbyn. Nu ska jag njuta. 
Och tills vi möts igen, MERRY CHRISTMAS,HO HO HO! ! ! <3 
 
 
Maja - En dröm i skärt.
 

Kommentarer
sanna säger:

åååååååååh lille mysis, har saknat dig! vi får ses när du är hemma från paris! <333333

2012-12-28 | 01:05:26
Bloggadress: http://sannakarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback