NEW YORK, I LOVE YOU XOXO

Det är slut. Gossip Girl är slut. Sista avsnittet, sista säsongen. Det är slut nu. Det blir liksom inga mer avsnitt eller säsonger. Ingen mer Gossip Girl. 
 
Och ja, jag vet inte. Det blev sämre med tiden. Sista säsongen var lite utav en katastrof. Men ändå. Det har ju varit ett sådant hjärtegull. Följt det slaviskt från början till slut. Slut. Det är slut. Och vi vet vem GG är. På riktigt orkar jag inte vem det är. Alltså, fast på riktigt. Jag orkar inte. Nåväl.
 
Slutet gott, allting gott. Och jag vill bo på Upper East Side. Lika mycket nu som när jag såg första episoden. Du vet att vi älskade dig, Gossip Girl.
 
Det blev ett bröllop. 
 
The thing about expectations is most of the time, someone else sets them for you. Yet you feel like they’ve been there all along. And you can’t wait to live up to them. But just because you know what’s expected of you doesn’t mean you still can’t surprise everyone. XOXO Gossip Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback