NYA REGLER

THERE WILL ALWAYS BE WOMEN IN RUBBER FLIRTING WITH ME.
 
Ja, så säger Idina Menzel i RENT-dängan "Take me or leave me". Lite så tänker jag. Titeln alltså. Gummibrudarna lyser med sin frånvaro. Några av er vet kanske vem jag är, andra inte. De flesta vet nog inte. Även om jag vet att jag är mytomspunnen. Men jag håller låg profil liksom. Det har jag behövt göra.
 
Jag blev alltså tillfrågad av Maja att gästblogga här. På majzoor.blogg.se. Ja. Ni hör ju. Jag vet. Tro mig. Jag har vetat ett tag. Ni har kanske inte ens vetat att jag funnits. Lite kul ändå. Eller så är det bara jag. Det känns lite som att jag har fått en stor filmroll eller att jag typ ska leda melodifestivalen. Jag har inte berättat för någon om det här. Det har varit så sjukt hemligt. Det är verkligen inte det egentligen, Maja sa aldrig det, men jag tog det som det. För det känns så. 

Så, vad vill jag? 
 
...
 
Lol. Ångesten. Tse ångest över detta. Det blir kanske rätt mycket. Och ibland rätt lite. Pyttelitet ibland. Det här blir rätt långt. För jag känner så nu, OKEJ. OKEJ. Bra. För att det är ett första inlägg, så. Lugn.
 
Jag kommer försöka delge lite av varje. Inte så mycket om mitt liv eftersom jag inte har något. Tåren på min kind som blänker och reflekteras som en fullmåne och ett berg med en varg som ylar i snöskogen. Kanske berättar om min tid på universitetet och grupp 4. Om My, Max och Edith. Ja, ni hör. Jag vet. Det blir värre. Och jag KOMMER att prata om julkalendern. Sorry. Jag vet det med. Jag kommer hylla och hata.
 
"Allt jag kan ge dig är Fred Flinta från Grottköping, och jag hoppas det räcker." Jag kommer att citera rätt mycket också förmodligen. 
 
Klyschigt avslut
Glad december hörrni. Jag hoppas ni kommer trivas. För det ska jag.

Ordentligt avslut
Det här var inte så genomtänkt. Eh. Hej.

Ondskefullt avslut
HAHAHA. SKA ÄNDRA LÖSENORDET OCH TA BORT ALLA DINA INLÄGG. HAHAHA. SKA FÖRSTÖRA DIN FULA JÄVLA BLOGG. HATAR DEN. 


Ps. Bifogar en bild på mig för er som inte känner mig. Tihi. Ehbusik den. Har på mig en mask, så därför jag ser lite konstig ut kanske. Mvh Paintlover. Ds. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback