SOM EN GAMMAL VÄN

"Jaha, då var vi här igen.
Kan vi inte åka till en RIKTIG backe någon gång?
Vadå det är väl inget fel på den här?"
 
Det är Söndag. 17.33. Inlägget jag precis skrev försvann. Jag börjar om. Skriver blogg istället för uppsats. Gånger 2.  Alltid två uppsatser. Vet ej varför. Det är den gyllene regeln. Och en bok på x antal sidor som jag inte läst och inte kommer hinna läsa och som jag kommer att se filmen baserad på boken imorgon. Alltid. Jag är en så hängiven och duktig elev. Som om ni inte gjort det.
 
Idag har jag inte gjort någonting. Det gjorde jag inte igår heller. Jag har satt mig själv på STRIKT SÄNGARREST. Jo, jag tinade upp en lussebulle och åt den. Gott. Jaha. Annars då? Bilen går bra? Härligt. 
 
Vet ni vad jag gör. Jag lägger in ett Yolanda-klipp. För det är vad jag gör om dagarna. Lyssnar på Yolanda och viftar med händerna och bara är fylld av Gud. Seriöst. Hon är en av mina Tommy Körbergs. Jag har massor. Men just nu är det mest Yolanda. För hon är bäst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback