SONEN

Imorgon är det julafton. Maja är i Thailand. Här är det snö, i Sverige. Det blev en vit jul, ändå! Som vi längtat! Hehe! Skämt(?) åsido. Jag har inte skrivit något. Förlåt. Har varit ute och rest och varit upptagen och spytt en hel natt. Det gamla vanliga. Och snart är det över. Inte jorden, den klarade sig ju i förrgår. Puh. Men min skrift på denna blogg. Det var kul så länge det varade tycker jag.
 
I år önskar jag mig en rakhyvel. För jag har inte rakat mig på över en månad och jag har rött skägg. Eller ja, skägg. Röda strån lite här och var. Så det önskar jag mig. Vad önskar ni er? En resa till Thailand kanske? Eller ni kanske redan är där? Aha, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback