U-G-L-Y, YOU AIN'T GOT NO ALIBI

För ett tag sedan skrev jag på facebook: "jag hatar alla snygga i världen". Och det är sant. Jag gör det. Är du snygg så hatar jag dig. Det bara är så. För att du är snygg. Och för att jag är avundsjuk på dig och din gynnsamma genpool. Ändå så sitter jag allt som oftast på internet och kollar på bilder på snygga människor och förbannar dom. Och hatar mig själv och dom för att jag inte ser ut som dom och för att dom gör det.
 
Jag har på sistone blivit helt insnöad på fräknar. Jag tycker det är det absolut snyggaste som finns. Alltså jag blir helt till mig. Jag har så mycket konstigt för mig så. Nedan följer en bildbomb med snygga människor med fräknar. Varsågoda.

Jag hatar dig.
 
Jag hatar dig med.
 

Hatar speciellt dig.
 
Och dig.
 
JAG HATAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET.
 

Men förstår ni vad jag menar eller. Jag blir helt slut, matt. Jag kan inte, orkar inte, vill inte. Vill bara vara dom. Eller vara deras barn. Och se ut som dom. I mitt nästa liv kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback