var tog tiden vägen?

Nu sitter jag här. Helt sönderstressad och kaosad inför min resa. Min fucking resa till fucking THAILAND.
 
Jag åker " i morgon" klockan är 01.20, så tekniskt sett så är ju klockan måndag och jag åker på tisdag. 
HELT SJUKT. Jag förstår inte vad som hände? Det känns som att det var igår jag stod med en liten klänning och converse på söders gator och sa OM 130 dagar åker jag till Thailand! Och nu är det liksom 1 dag kvar. 
En liten pyttedag där jag ska packa och kaosa och packa lite mer och kaosa och gråta och ringa alla jag känner och packa klart. Herregud alltså. 
 
Vill även be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdatering, men största anledningen är att jag varit så kaosad. Jag har haft sånt jäddra fullspäckat schema att tiden inte räckt till till någonting. Men vet ni? DET KOMMER BLI ÄNDRING. Nya tider här i December väntar. För vet ni vad. Det kommer komma en liten GÄSTBLOGGARE här i December när jag är gone. En otroligt fantastisk och rolig god vän till mig vid namn LINUS NILSSON . 
Många av er kanske inte vet vem Linus Nilsson är, många av er kanske vet. 
Linus är en kille som gick i samma gymnasieklass som mig. Vi har skapat många många många goda minnen genom tiderna ( 3 år alltså ) mycket fina och sköna internskämt som är kuli. 
 
Ja, så med dessa ord så lämnar jag nu över till min käraste vän Linus. Jag tycker vi ger honom en varm applåd 
*APPLÅDERAR*
 
Jag och Linus solar oss i livets ljuva glans.
 
 
 
 
HEJDÅ. 
VI SES OCH HÖRS NÄR JAG KOMMER HEM!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback