Återigen gryr dagen vid din bleka skuldra

GOD MORGON! 

Idag är det verkligen en strålande dag utomhus. Solen skiner, fåglarna kvittrar, jag hör barn gå på led påväg till björnsan för att leka brallorna av sig. Själv skulle ska jag nog gå och köpa mig en kopp te, köpa mina bästa cigg, ta med min bästa bok, min skönaste jacka och promenera ut till djurgården - det är så otroligt vackert därute såhär års. Sätta mig på en bänk vid något porlande vattenkärl och bara andas in den friska höstluften. 
 
 
 
Skoja.
ABSOLUT INTE. Det jag faktiskt ska göra idag är att jobba i 9 timmar. Inne i Kista Gallerian på Levemannen.
J Ä V L A R V A D N I C E K A N I N T E B Ä R G A M I G ! 

Fast det är kul, jag är en bra säljare. Det är jag faktiskt, utan att låta allt för självgod så tycker jag faktiskt det. 
Typ såhär ser det ut när jag jobbar.
 
 
Ni hajar ju grejen. 
 
Dagens två tips: 
 
Jättegod och stabbig smoothie

1 avokado ( kan ta en halv eller hel ) 
Yoghurt (Vanlig naturell eller med någon god smak om man känner för det) 
Frysta bär (Ta några som du gillar, jag gillar multitask med massa olika) 
Linfrön (En dryg matsked)
Mandlar (Typ en handfull)
Dadlar (Glöm inte att kärna ur dom små rackarna) 

Mixa ihop och ÄT ! Hur göttigt som helst. 

Jättebra låt
 
Steget – Baby Baby Baby
 
 
 
Ha en fortsatt fin dag nu. All kärlek <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback