bloggikus

HEJ ÄRADE BLOGGIKUS! 
åh vad jag har saknat er, har faktiskt saknat att skriva till er. För jag ser ju att ni ändå är 6 trogna läsare som har varit inne här!
 
Helgen: I helgen åkte jag på konfirmandläger på Barnens Ö. Så himla mysigt att åka iväg från staden och avgaser till naturen och den friska luften. Man bara leker och skojar och har ingen täckning på mobilen och bryr sig ändå inte om det. Bra grej det där.  Det var väldigt kul och såhär såg det ut.
Jag,Amanda och Agnes åkte tidigare med Erica för att handla mat på Ica Flygfyren i Norrtälje (LINUS I KNOW)
Innan vi gick in på Ica så gick vi och prövade lite fräna och fina kappor på KappAhl. Visst är dom snygga?! Jag och Agnes. Eller sexbomberna som vissa kallar oss.
Ute på lägergården hade Bunga blivit hipster och hittat hem vid ett gammalt trumset. 
Fint och nostalgiskt ögonblick i Bungas liv. 
På kvällen var det en fin andakt där Amadikus,Simonikus och Johikus spelade gitarr och vi andra sjöng.
Agnes var en blurrig skönhet på avstånd som också sjöng med väldigt vackert. Fin hon är den där Agnes.
 
När alla konfirmander och aspirander hade gått och lagt sig hade vi ledare en lång och koffeinfylld natt. 
Här är ett moment när Simon och Agnes spelade och gjorde en musikvideo till en Håkan Hellström -låt. 
Välli välli kul. Fin hon är den där Agnes.
På morgonen drack vi vår sista kopp kaffe och var utmattade och trötta efter nattens stohej. 
Såhär vacker var Agnes. Fin hon är den där Agnes.
Precis innan alla skulle hoppa på bussen gjorde Agnes och Bunga ett vackert nummer tillsammans. Det gick ut på att Agnes hoppade högt upp över marken i Bungas armar. FINT ögonblick i allas liv. SKÅDA. 

Efter dettta åkte alla hem med bussen förutom jag och Amanda som åkte med Erica och Johan i bilen tillbaka. Vi gjorde återigen ett stop på ica flygfyren. Såhär såg dom sista timmarna ut av söndagen. 
 
Mintkrokke.
Jara på kundvagnarna. Representing STHLM-SÖDERMALM.
 
 
 
 
 
Det var helgen det. Idag bjuds det på jobb. Så nu är det dags för mig att göra mig i ordning. Ha en fin dag. 
puss 
 

Kommentarer
sanna säger:

jara på kundvagnarna <3

2012-10-17 | 12:37:04
Bloggadress: http://sannakarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback