en mysig faktor i den döde kroppens rum

Hej fina bloggikus.
 
OJ vad trött jag är, det märks att jag varit ledig i någon månad nu. Jag är inte van vid att jobba. Har jobbat 4 dagar i rad nu och är helt död. För visso har det varit långa pass och stängning varje kväll. Men satan vad tired jag är! 

Ikväll kom min bästa storasyster hit och mös med mig. Hon har flyttat hemifrån, Hon bor nu mer i Björkhagen. 
T E A R 
 
Jag spelar lite guris och har massa tända ljus i rummet! kolla vad mys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

I en mörk och kylig höstnatt är jag ensam.
Men jag tänder några ljus och tänker på dig.
Då är du här och så nära mig att du känns verklig.
Det känns i hela hjärtat. Du känns i hela hjärtat
 
 
 
arrivederci <3

Kommentarer
Denice Duuuuddish säger:

DU ÄR VÄL FÖR VACKER!!!!! Härliga människa!!

2012-10-20 | 02:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback