Frisk fläkt är respekt

Heeeeeeeeeej bloggen! Åh, jag har faktiskt saknat er! Hoppas ni har saknat mig lika mycket :))))))))))))
 
Alltså herregud vad kallt det har blivit ute nu! I morse gick jag ut i skinnjacka, stod på min gata, tog mig en jävla sekund att springa tillbaka upp i lägenheten och byta jacka för de är så svinit kallt!? holy mother of jesus asso
 
Jag skulle dammsuga idag. Jag skulle verkligen bara ta fram den lilla sugande dammsaken och städa upp här hemma. Vara en bra dotter och göra DaddyDj och Mami glada... Ja, jag tog fram damsugaren. Men sedan låg den bara där. Den liksom bara låg helt död på golvet. Och jag orkade liksom inte börja utöva någon HLR på den. Utan den bara låg där helt stilla och tittade på mig. Och jag kollade liksom på den. Sen fick jag panik och gick ut ur min lägenhet. Gick till Eleonor som jobbar på mysiga lilla Smiley Vintage. Kom verkligen på mig själv med att se ut som världens finaste lillfjorre när jag gick där på gatan. 
Men det var det värt det, för det var så satans jävla cpkallt. 
 
Nu måste jag gå igen. MEN KÄRLEK TILL ER. Skriver så snart jag kan igen. Säkert när jag kommer hem. Vilket jag gör strax. Koss och Pram <3 
Dagens outfit
(Bild tagen av självaste Eleonor) 
Skor - Converse
Byxor - Plyschisar från lindex 
Jacka - Fjälleman.
Halsduk - Fynd
Mössa - weekday
 
 
 
 
HA EN FIN OCH KALL DAG 
DRICK MYCKET TE ELLER KAFFE OCH RÖK INGA CIGGARETTER

RÖKNING DÖDAR 
 
 
 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback