majzoor listar dagens

Dagens låtLasse Lindh – Varje litet steg     (så så så så himla bra )
 
 
Dagens sms: "Hej Mrs.Caps-lock!!!" - Thoggi
 
Dagens vill ha: En 140-säng por favor. Eller en bebis.
 
Dagens färg: I min simpla lägenhet på södermalm skulle jag säga marinblått. Utomhus: gråttochtråkigt.
 
Dagens bästa hundnamn: CHRISCHIAN!!!!! (Alltså detta är ett namn jag har drömt om i typ 5 år, om jag någonsin köper en hund så kommer han heta CHRISCHIAN [kri-sch-ian] 
 
Dagens bästa mamma: Jag måste nog säga min faktiskt. Här är hon. Min lilla mammi.
 
Dagens nynnande: Nah Nah Nah - Movits
 
Dagens tagg: T H A I L A N D I A O M 6 7 D A G A R 
 
Dagens jävlar: JÄVLAR. Jag har fan ingen jävla bikiinii till thaizoor. 
 
Dagens detlöser sig: Bikiinin till thailand. Det löser sig. 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback