Men jag föll för dig, och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

B L O G G E N 
 
 
Dagens reflektion: Svin. Svin, alla dessa jävla svin som finns runt omkring oss. Jag tror vi alla känner minst 10 svin. Kanske så känner vi dom, vi vet att dom är svin, eller så är vi bara olyckligt ovetande. Jag tänkte verkligen på det idag efter att ha talat med en kompis hur vidriga vissa människor är. Ja. Hur vidrig jag också är ibland. Jag är ett svin. Alla är vi svin.Små svin i en enda stor svinstia. Fan vad grisigt. 
 
 
Nä. Nog bittrat för idag. 
HUR MÅR NI !? (Det där var en fråga, alltså vill jag gärna ha svar i kommentarsfältet) 
Jag mår bra, faktiskt bättre än vad jag brukar. Har jobbat idag som jag skrev i morse. JÄTTEKUL. Jobbade med världens snyggaste kille. Alltså så sjukt katt. Och han var så himla skön och rolig och vi dansade och bondade sönder och mitt liv var helt perfekt ända tills hans spotify pausades och han säger "aah, nu börjar min flickvän ta mitt spotify igen ;)););););9,);););););;)"
Jag i det ögonblicket:
 
VADÅ jävla flickvän. Fuck de. Det är fan inte rättvist. Han är alldeles för snygg för att vara upptagen? Fattar han inte det själv? Ah. Får fan panneman. Men jaja. Jag ska köpa mig massa djur snart så jag slipper vara ensam. 
Han var i allfall skön. 
 
Nu är det dags för mig att sussa. GODERNATTEN SA LILLEKATTEN 
F O R E V E R A L O N E (ser ni att vi typ är lika? Inget skämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback