sleepysleepyyousosneaky

 
dagen startade 06.00 i morse när mitt alarm ringde.
06.17 stod jag i duschen
07.23 satt jag på blåa linjen påväg till mitt älskade kista centrum
08.00 Började personalmötet på levís
10.00 öppnade butiken så vi fick skynda dit för att öppna
10.55 hade jag utveckligsamtal med min chef (det gick för övrigt bra) 
12.09 var vi klara.
12.10 jobbade jag extra i butiken i en timma typ. 
14.00 mötte jag upp ingeborg för att gå och träna 
14.18 var vi på friskis
16.31 var jag hemma igen
18.01 var det middag. Pappa hade lagat god och redig husmanskost
18.35 hade vi ätit klart middagen
19:32 jag ligger nu och skriver detta blogginlägg och dör. Alltså mina ögon stängds gång på gång. Jag tror jag ska stänga ner datorn och kolla på en film. Alternativt bara stänga ner datorn och sova. Är faktiskt tired! 
 
Det som är grejen är att det ändå är okej att göra mycket nu- gå upp tidigt och sånt där. Jobba jättemycket. För om en månad och 4 dagar åker jag till THAILAND. I 3 veckor. Förstår ni det? 3 veckor. Jag och thaiieman! 
När jag tänker på thailand tänker jag på när jag var på Djerba i Turkiet när jag var liten och fjöl.
SER NI HUR MYSIGT JAG HAR DET? 

 
jag vet....
 
 
 
 

Kommentarer
Sanna säger:

MEN JAG DÖR VAD GULLIG! <3333

2012-10-31 | 00:55:14
Bloggadress: http://sannakarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback