♥ SNYGG SOM ETT DJUR ♥

Hej bloggbabes. 
Shit vad denna helg har gått snabbt? Även fast jag gjort 100 saker känns det som, och jobbar ett 9 timmars lång pass på levveman! 
 
Jag tänkte faktiskt att dagens inlägg ska få tala igenom bilder. Bilder från en maskerad som jag var på i fredags. 
Temat på maskeraden var "DJUR" Nu kör vi  ♥
 
Jag kom till maskeraden såhär, som en liten kackerlacka. Det var en otroligt jävla hyllad utstyrsel vill jag lova.
 
Emelie kom till maskeraden som en alligator.
 
Oscar kom till maskeraden som ett ko med spenor.
 
Bunga kom som en hund med kyparkläder.
 
Lina kom som en leopard.
Cecilia kom som ett bi.
Agnes kom som en björn.
Hanna kom som en nyckelpiga.
 
Maj kom som en panda.
Trixie var utklädd till gosirosakanin.
 
Ida och Alice var ett vitt och ett svart får.
 
Fabian och Anton fuskade. Men det var okej ändå för dom var sköna ändå.
 
Simon fuskade mest och kom som HomoSapiens. Men han fick låna Bungas hundhuvud ett tag. Så det var ok.
 
Kyparhunden och fyllebjörnen kramades vackert.
 
DJUREN BLEV SÅ VILDA SÅ VILDA 
 
Avslutar detta inlägg precis som kvällen avslutades - med fyllebjörnen hållandes ett tal till mig. Eller ah,asso, vi var ett gäng hon pratade till. OTROLIGT vackert tal. Kommer alltid ha det i mitt hjärta! 
 
 
Tack för ikväll. OVER AND OUT 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback