vacker som en dag

Hej fina bloggen. 
Åh, vad dålig jag har varit på att uppdatera. Jag tänkte faktiskt att denna nystart skulle hålla - att jag skulle blogga V A R J E dag. Men okej, jag ska komma tillbaka nu.
 
Hur mår ni? Mår ni bra? Jag mår helt okej. Är väldigt trött, kanske tröttare än vad jag borde med tanke på att jag inte gör sådär jättemycket på dagarna. Men nu jobbar jag ju. JA. Visste ni det?
Jag provjobbat på LEVÍS i Kista Gallerian. Ni hörde rätt LEVìS. Visst är det coolt? Det tycker i alla fall jag, än så länge så provjobbar jag. Men det går typ lite för bra för att jag ska bli dissad sen. Men tar inte ut någon seger än, låter det bara flöda än så länge. 
 
Precis nu kom mami hem med massa bilder som jag bett henne skriva ut. Jag ska göra ett sånt där fint collage på min vägg med fina bilder på fina personer som jag tycker om. 
Här får ni ett litet smakprov.
 
Den första bilden är på mig och Aggi. Aggi är en jättefin liten kompis som jag har. 
Den andra bilder är på min och min kära syster Tova. Tova flyttade hemifrån i förrgår och nu är det lite ensamt. 
 
 
Jag vet. Det är sämst kamera. Är verkligen ledsen för jag inte har photobooth. Men försöker leverera med LifeFrame också. 
 
 
 
Ha det fint så hörs vi mina små sparvar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback