When I wake up in the morning Feel the sun shine on my face I get up and I'm yawning There is so much time I can waste

Goooooooooooooooooooodeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeermoooooooooooooooooooorgoooooooooooon finaste ni. 
Hur har natten varit? Har den varit varm och skön? Jag har haft en otroligt otippad natt. 
Igår när klockan var runt halv 12 tänkte jag "ah men fan vad nice, jag kan sova om typ en halvtimme. SKÖNT" 
När klockan sen blir tolv får jag ett litet samtal av en liten Denice som är jätteglad i hatten och som ber om att få sova hos mig. Och absolut. Min lägenhet står alltid öppen för (nästan) alla. (Alltså bara er som jag känner liksom. Inga andra) Jag väntar på Duddan... Det går en kvart, det går en halvtimme, det går trekvart, det går en timme, och sen där efter en timme och en liten kvart när klockan är 01.13 så befinner hon sig på medborgarplatsen och ber mig komma och möta henne. Och ja. Vad gör man inte för sina käraste vänner. Så jag som verkligen är i sängdäckmode drar på mig palterna och mitt sköna fejs och går ut och möter henne. 
När jag möter upp Duddan så är hon jättefin och full. Hon pratar om hur mycket hon shottat och hur lik hon är hennes körkort som hon precis tagit. Sedan går vi och handlar mat till henne som jag får mata henne med hela vägen hem. Det slutar med att jag vaskar den till en annan jättefull kille som var skithungrig. 

Alltså från medborgarplatsens tunnelbana och hem till mig tar det cirka 3 min att gå. 3 min. 2 min och 7 sekunder om man är snabb. Igår mötte jag Duddan 01.15 och vi kom hem 02.07 ...................................... 
Förstår ni hur BRUTALT lång tid det tog för oss att knalla hem. Denice skulle stanna och prata med alla på vägen. 
Men det var fint. Jättegöl och jättekul. Hoppas lilltjejen mår bra idag, för hon skulle jobba nu vid 10. Hon tog en taxi. 
 
Här sitter jag på min sängkant och ombytt och klar för att gå ut och hämta upp ragget. 
Duddan visar den otroliga look-a-liken med tjejen på hennes körkort och hon själv. Medborgarplatsen i all sin glans i bakrunden. 
 
 
 
 
 
 
DAGENS ROS 
Idag skulle jag även vilja tacka en person lite extra mycket. Tjejen i fråga är en jättefin liten blondin som förtillfället bor i Milano. Hanna Hägglöf. Du gav mig så himla mycket fina komplimanger för min lilla bloggikus att mina ögon tårades. Och det min vän, DET är värt att få en ros för. 
Se så fina ord från en allt för fin vän 
 

DAGENS TISTEL 
 
Till dig äckliga fluga som susade omkring i mitt öra i natt. Varför lever du? Du ska vara död såhär års? Och du är äcklig, för du är gammal och seg så du flyger liksom mycket långsammare än vad du gör på sommaren. Det blir lite äckligt liksom, i väl men. Hoppas du inte tar allt för illa vid när du läser detta. 
Sorry pal, your time is over... 
 
 
 
 
 
 
HA EN BRA DAG!!!!! 
 
 

Kommentarer
Mottagaren av dagens ros säger:

Majsen <3

2012-10-21 | 14:19:53
Bloggadress: http://milanodarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback