CARPEMAJA

Klockan är supermycket och jag ska upp supertidigt men ändå så är jag superpigg och skriver supersnabbt på mina supertangenter på min superdator som verkligen är supersoftt. 
Tänkte att ni som läser min blogg kanske vill veta lite mer om mig? Ja? Ni vill det alltså? Okej, då får jag väl göra en sån där asskön lista.
 
Vad jag heter: Maja Augusta Matsdotter Dahlbom
Vad folk kallar mig: Djurvän,Majsen,lilltjejen,klippan. 
Favoritbok: Geim av Anders De La Motte (Den enda och bästa bok jag läst)
Bästa present jag fått: En resa till jävla disneyland när jag fyllde 15. 
Favoritdricka: CAPRI SONNE I ALLA LÄGEN.
Bästa låten right now: Society - Eddie Vedder
Favoritdjur: ALLA DJUR. ÄLSKAR DJUR #äktadjurvän
Din sorgligaste filmscen?: När Shang och Mulan hänger i en jättetunn tråd över en hängbro och Shang måste släppa taget och "dör". Mulan 2. (Finns inga gränser för hur mycket tårarna sprutar, det är äkta kärlek det.) 
Din bästa filmscen: När Shang kommer tillbaka och inte alls är död. Mulan 2.
Det bästa hos en kille: Självdistans.
Det bästa hos en tjej: Självdistans.
 
 
Nej. Nu är klockan jättemycket jag ska sova. Lägger in en liten bild på det finaste paret i historien- MULAN OCH SHANG <3 <3 <3 < 3<3 <3 < 3<3 <33<3<3 < 3<33<<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<<3<3<33<3<3<3<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback