bizziewoman

Jag känner mig så jävla bizzie. Alltså ni vet, sitter atm på espresso house helt själv med en mac dator (som inte ens är min utan Hannas) med mina TVÅ telefoner, en kopp te, hörlurar i öronen, äter en liten töntig nyttig hälsobar och mailar!!! Alltså jag roddar och fixar och mailar och dör lite över denna situation.
 
Idag skulle jag vara ledig men såklart så kallade jobbet, och som den klippa jag är född till att vara hoppade jag till. Byggde 501 kampanj och packade ner rean (!!!! ÄNTLIGEN !!!!!) 501 är alltså en byxa som firar 140 år i år. Det är Levís äldsta byxa som nämt tidigare alltså firar 140 år! Crazy crazy pepz. Den är grym. 
 
Annat som är skoj just nu är att jag har bestämt mig för att köpa en iphone 5 !!! 
Kommer kosta mig SKJORTAN. Alltså hela jävla skjortan med knappar och sömmar och allt. Kommer nog aldrig ha råd egentligen. Men jag behöver en ny, haha säger jag med två mobiler i min närvaro. Nä, men seriöst. Den ene mobben är ju gammal satan och kallas inte ens smartphone. Den andre är min mosters som är på lån. Den måste alltså åter till hennes tillvaro och försvinna ur min. Jag tror det är lite sånt som man får räkna med när man växer upp och skaffar egen inkomst osv osv. Knäppt ändå. Alltså att jag nojar över att köpa en mobbe. Eller jag nojar inte. Men så mycket pengar?! På riktigt liksom. 
 
Här sitter jag alltså. Så VIKTIGT för samhället. Utan mig skulle ingenting fungera. Nu ringer det på sony ericssonen. På återseende mina älsklingar! <3 <3 <3 

Kommentarer
kallekarlsson säger:

jag tycker vi ska ses snart! om du har tid såklart. upptagna kvinna..

2013-02-12 | 00:14:08
Bloggadress: http://sannakarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback