let it snow let it snow let it snow

Idag när jag vaknde efter min långa sköna sjukhetssömn fick jag en chock. Eller det kanske är töntigt att använda chock. Men, jag drog upp min persiend och till min förskräckelse så snöar det ute. Alltså, helt jävla ärligt. Skojar du? Skojar du med mig att det S N Ö A R ? ! Ibland orkar jag inte med dig moder jord. Du är bara jobbig och jävlig. Det enda du gör är att jävlas med mig. Med mig och alla andra i den här jävla staden. 
 

Jag gick upp och kollade på masterchef. Där lagade dom Gordon Ramseys favoritmaträtt som barn - Tomatsoppa och grilled cheese. Jag bestämde mig för att jag göra toast. Det var götti. 
 

Nu ligger jag här i soffan med mig själv och min näsduk. Verkligen bra dag. 
 
Jag längtar efter sommaren och min fjoodiemormor. Det här var i sommras, då jag var nyblonderad och brun. Jag och min mormor gör massa skojjiga saker på somrarna. Jag vill verkligen ha sommar nu. 
Och såklart mysa med min lillefjutt. 
 
 
Ha en fortsatt sjuk dag.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback