Love is a smoke made with the fume of sighs

Tjenare bloggi. 
 
Jag är sjuk. Igen. Jag orkar inte ens skriva om vad jag tycker om att vara sjuk, för det finns inte mer att säga än att det är sämst. Helt värdelöst att vara sjuk. Det ända man gör är att vara äcklig. Man ligger i samma kläder i flera dagar, svettas och börjar luktar illa. Orkar inte bry sig och är ännu lite äcklig. Idag sov jag till 17.38. Det var helt knäppt.
 
 
 
Filmer som är bra att kolla på när man är sjuk: 
 
10. Ringaren i Notre Dame.
9. Gosskören
8. Fucking Åmål.
7.Kopps.
6. Simon och ekarna.
5. Ace Ventura Pet Detectiv ( Jim Carrey i alla lägen )
4. The help. ( Eller Niceville som den heter på svenska)
3.The Notebook
2. Dear John
1. ROMEO AND JULIET 
 
 
alltså jag gillar verkligen William Shakespeare. Han är verkligen så jävla bra. Jag gillar många av hans verk, och hans favorit är nog Romeo och Julia. Det kan vara den mest fantastiska kärlekssaga någonsin. Jag har faktiskt spelat den. Det var nog också bland det bästa jag spelat. 

Blir man mer känslosam och blödig när man är sjuk? Jag tror det. Jag blir liksom supermesig och finner allting jättefint. Jag googlade precis på "Baby Whale" hittade fantastiska fina bilder på söta valbebisar och började nästan gråta. Googlade på William Shakespeare och fann honom faktiskt ganska så mäktig. Så jag nästan fick en klump i halsen. Gud vad knäppt. Och sen kan jag inte sluta säga att allt är "beautifult". 
 
Puss och kram
 
+
=
 
Ja, jag ser ut så. Ja, jag har gjort ett litet collage. Ja, jag är lite halvtjock och har lite dubbelhaka. 
Men det är okej säger pappa. 
Att jag har en dubbelhaka alltså.
 
puss 
 
 
 

Kommentarer
kalle säger:

du är ju för göllig. gillar din dubblis

2013-02-04 | 01:02:04
Bloggadress: http://sannakarlssons.blogg.se
Bäcker säger:

Du kan vara beautiful

2013-02-05 | 07:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback