playahead, is that you?

Jag precis världens underbaraste uppenbarelse. 
 
Okej. Året är 2008 och jag älskar playahead och fjortislugg. Det ända jag lyssnar på är svensk rapp. Vi snackar, Sofija,Fonky Fresh, RMK osv osv. För er som inte vet så är det unga själar som rappar med övertydliga texter.
Då-HELT fantastiskt. Nu - HELT fantastiskt. 
 

Jag brukar ibland snubbla in på youtube för att känna nostalgin flöda i blodet. För att känna med the fakking rythm.
Och nu, alldeles nyss så sökte jag runt lite på spotify och hittar FONKY FRESH. Alltså W O W . Jag känner mig helt upprymd. Helt fantastiskt. Jag är så happy atm. ( At the moment ) 
 
Nä, sov gott på er kärlekarna så hörs vi snart igen.
 
Fonky Fresh – Tänk alla gånger (feat. RMK)
Fonky Fresh – Du är en vacker person (feat. RMK)
 
 
Jag bjuder på allt. Fakkking allt. Precis som Mange när jag bjuder.
Mange Makers – Mange bjuder )
 

Kommentarer
Anonym säger:

Du är lätt min favvobloggerska fattar inte hur skön du kan hela tiden! Kommer ihåg när jag såg dig på kebab-kungen, du bara lattja med alla och ägde! kommmer alltid följa din blogg, förevigt majzoor! <3

2013-03-01 | 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback