Uppenbarelsen

ALLTSÅ DU SKÄMTAR!!!??!?? Jag blir så satans arg!!!!!!!!! JAG HADE SKRIVIT ETT MEGALÅNGT INLÄGG PÅ MOBILEN HÄR TILL ER MINA SMÅ BARN OCH SÅ RADERADES ALLT?!?!?!?!?!? Fy! Detta är verkliges Majas vrede jag känner nu! Så arg.

I vilket fall som helst. Hej på er ( Haha så brukade Kissie säga i hennes videobloggar) hur mår ni bäbisar?
Kul och skriva bäbisar med ä. Visst ser man verkligen en liten söt gyllne blond bebis framför sig? Åh göl. #älskarbäbisar

Vet ni vad som slog mig?! Alltså som ni märker så har jag en ganska oregelbunden blogg-rythm. Denna osvängiga tillvaro bara för jag jobbar! Jag jobbar faktiskt megamycket, vilket leder till att jag nästan aldrig hinner blogga. MEN MEN MEN, nu har jag kommit på att det finns ju blogg.se appen! Satan vad värt tänker ni? Jag vet!!! Nu kan jag blogga när faaan jag vill! Bra va?

Okej. Måste lägga på nu. Vi pratas senare. Ciao ❤ p.s det är nice att lyssna på duran duran påväg till jobbet. P.s p.t 2 folk luktar kräftspad på denna linje....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback