Dags bok. Eller dagbok. Eller bokdag. Eller kobgad.

En av de få grejen som jag faktiskt gör varje dag, förutom att äta och sova och äta lite mer är att skriva dagbok. 
Det är bland det allra bästa jag vet. Att få sätta sig på kvällskvisten och sätta på soundtracket till Anthony & The Johnsons och skriva av sig. Skriva om vad som faktiskt händer i ens lilla liv, det kära vänner. Det är något av det bästa jag vet. Känslan är så himla befriande. Okej jag vet att det låter astöntigt kanske. Men jag är faktiskt seriös. Det är helt sjukt bra. Jag skriver nästan varje dag, och ni må tro att det kommer bli fint att läsa någon vacker dag om tio år.
 
 
Status: Sjuk - Förkyld som sjukdomen hen själv.
Relationsstatus: Singel - Som singeln hen själv. 
Ork: Ingen - Som olusten hen själv.
Dagboksstatus: Nästan slut - Som slutet hen själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback