de e crazy

Precis som Paul Stanley sjunger i Crazy Crazy Nights så har jävligt många peps tagit lite av min soul. Eller inte tagit, men liksom försökt, ni vet när det känns som om varenda liten jävel som man träffar är en energitjyv som vill själa allt dom kan komma åt, Som kasper och jesper och jonathan från kamomillastad.
Han sjunger alltså "people try to take my soul away" eller något i den stilen. 
Och Paul baby, you where wrong boiiiii.
 
Alltså jag tror verkligen man måste bestämma sig för att vända om. Jag har vänt om nu, eller liksom allting har vänt nu. Jag har så stora planer på G att ingen av oss någonsin kan bärga oss. Jag skulle vilja kalla mig själv för en kändis. Men det går inte, det skulle vara en myt. Men jävlar vad kul. 
 
Jag ligger hemma i sjukdom och då är det sånt här som blir mitt tidsfördriv - Skriva skeva oklara och texter på min blogg om "hur livet har vänt men haha ni får inte veta för jag kan inte berätta för någon" 
 
ssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhh
 
 
vi hörs snart. peace

Kommentarer
sanna säger:

så jävla gölliiiiig! schhhhhhhh

2013-01-24 | 15:55:27
Bloggadress: http://sannakarlssons.blogg.se
LINUSFUCKINGOMGGJNFJGKFJCDF säger:

HALLÅ VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER. SERIÖST. JAG DÖR. KRYPTISKA INLÄGG PÅ FACEBOOK OCH NU DET HÄR JAG MÅSTE FÅ VETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-01-24 | 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback