det behövde jag

Hallå ärade lilla fjoodieblogg. 
Nu ska jag skriva till er, det var längesen som jag faktiskt tog mig tid att skriva till er. Och det ber jag faktiskt om ursäkt för, för jag vet ju att ni är några stycken som läser mig bloggi och tycker den är ganska underhållande. 
Det är i alla fall vad ni säger till mig... 
 
Jag känner mig så supermegakaosstressad så det är helt galet. 
1. Jag jobbar. Jobbar som en dåre. Jobbar verkligen mycket. 
2. När jag inte jobbar hänger jag med mina kompisar. 
3. Fast jag är dålig på att hänga med ALLA. 
4. Jag är lite stressad för min bästis Eleonor har precis flyttat till Paris. Det är en ovan känsla att inte ha henne omkring. Det kan göra mig lite stressad.
5. Jag har ganska ont om pengar, det gör mig lite stressikussad.
6. Kan inte komma på en 6 för jag är så stressad.
 
 
 
Jag längtar tillbaka till thailand. Jag kom på att ni har ju inte fått se några bilder därifrån. 
Här får ni en liten bildibombi. boom
 
 
Ja alltså eftersom jag tappade min mobiltelefon i ett avlopp i thailand så kan jag inte lägga upp fler. Eftersom jag inte har fler..... :))))))))))))) men det är ok. Det gör inge. Jag är chill.
 
Nu skriker min hals. Och jag dör. Så godnatt hörrni. Hörs snart igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback