even if i try

Dagens kost
 
En flaska råjuice
En tallrik spenat och fetaost paj
En kopp varmt vatten med ingefära,honung och citron
En skål med ballerina
En skål med singoalla
 
 
Sånt här gillar jag med att vara sjuk. Jag kan äta två fyllda skålar med kakor för det är så jävla gött och det är synd om mig för jag är sjuk liksom. Fattar ni hur gött de är????????? 
 

Jag skrattade så mycket när jag pratade i telefon igår med jessica så jag var tvungen att fotografera hur sjukt fult kult det var. Chech this out amigos! 
 
 
Hur sjukt kul är inte detta? åh. Blir helt glad av mina söta små näsborrevingar som fladdrar iväg i vindnen.
 
Ha en fortsatt trevlig dag.
 
KRAM 
 
M

Kommentarer
Elo säger:

Näsborrarna<3

2013-02-03 | 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback