att carpa

Idag folket. Idag har jag verkligen carpat. Vi snackar självklart om att carpa dagen. Alltså CARPE DIEM som latin så gärna vill slänga sig med. 
Jag gillar att carpa, alltså verkligen att maxa dagen och göra allt det där sköna som man aldrig gör men som man gör. Jag gick ut till djurgården idag, i solen, med vänner, i solen, med kalla kläder MEN i solen. Så det var värt det. Köpte god varm choklad och gick i solen. Ut. Till djurgåden, vaaa?! hur bra - Jättebra! Och vet ni vad vi gjorde mer? Vi gick in på "marsinpanbåten" som de så fint hette. Världens bästa båt. FYLLD med all sorts marsipan man någonsin skulle kunnat önska sig. Så jäkla bra. Älskar fan marsipan.
Väl ute på djurgården hoppade vi massor också.
 
Sedan slog jag och mina kompanjoner oss till ro i en enkel boning och vilade lite, bara samlade oss för att sedan gå ut igen och äta på resturang. HÅHÅHÅ, resturang! Haha, nä nu lattjar jag med er. Men faktiskt, vi gick till Vigårda Barbeque och käkade mina favvohamurgare i hela världen!! så göttans. Som Angus i Wild Kids en gång sa "Götti gött, min körv e säkert glá" Lite så känner jag med att äta på Vigårda. Bra ställe.
 
Jaha. Nu ska jag sova så att jag kan carpa i morgon med. 
God natt fagra bloggläsare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback