Jesus får så mycket uppmärksamhet.

Amigos. Amigas.
Hola.
Hur mår ni? Jag tror ni mår bra. Ja, såklart ni mår. Haha parentes, "att må" kan vara de roligaste att säga"NU MÅR MAN VAAAA?" Det är fantastiskt.
Ja, återigen. Jag vet. Jag är sämst, glömmer bort att blogga. Eller ja, det är en ursäkt. En lat och oförskämd ursäkt.
Förlåt.

Om vi ska bolla tillbaka till att må. NU MÅR VI. Vi mår bra, för just nu. Denna tidpunkt på året får vi vräka i oss godis helt ohämmat. Vi får äta godis och ägg som om vi aldrig sett på maken.
Varför? Varför får vi vräka i oss all choklad och alla ägg som vi så fint har målat? Finns bara ett svar, två ord: Jesus uppståndelse.
Såååååå, THANK YOU JESUS.

Nu ska jag jobba. Är kanske inte sådär meeeegataggad på jobb. Men å andra sidan så var långfredag den dagen då Jesus korsfästes. det var en lång och plågsam dag för Jesus....Det var den så kallade sorgedagen.

Så. Glad sorgedag på er ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback