reflektioner

 
 
1. Varför hade Carola en jättemus i mello? Alltså jag menar, hon är ju redig kvinna med all respekt - Verkligen Carola i all ära. Men, varför har svt tryckt i henne ett par beigea shorts som gör att hon får en vulva av dess like? ALDRIG i mitt liv har jag sett en kvinna med ett sådant markerat sköte. KNÄPPT?!
 
 
2. Hur många gånger kan man kolla på instagram på en dag? Alltså denna lilla sociala app vid namn instagram. Den förgör mig och mitt liv!!! Varför vill jag VARJE sekund kolla och uppdatera och titta och skratta och gråta och spara och lolla och likea och kommentera som aldrig förr? varför? helknäppt!!! Vad är grejen? Varför är man så besatt? Den är ju till och med klart segrande om man tittar på matchen facebook V.S instagram.
 
 
 
 
3. Hur ska jag göra för att få fler läsare till min ynka bloggi? 
 
God natt amigos. ni är vackra. och fina.
 

Kommentarer
Din fjoti säger:

Haha maja du e roliiiiii <3

2013-03-11 | 00:10:21
Anonym säger:

Du e fiiiiin <33

2013-03-12 | 15:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback