vi går i symbios

Heeeeeeeeeejdär.
I brist på inspiration hade jag tänkt att svara på en lista, sånt tycker jag verkligen är roligt. Hoppas även att alla ni fagra där ute kan finna lite gläjde i denna lista. Tänk på att ni får lära känna mig lite bättre. wöwö.
 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Jag läser inte. Alltså inte alls. Så jag har ingen "närmaste bok" :/

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Min bodylotion som står på sängbordet (ligger i sängen)

3. Vad var det senaste du såg på TV?

Masterchef USA ! ! ! ! ! ! ! !

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

22.00 (jag råkade kolla när jag inte fick kolla. Så hade lixx rätt)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Pappas snark från vardagsrummet.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Var i Paris över nyår och firade in det nya året med min bästis Eleonor. 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Saras blogg ! ! ! ( klicka på länken )

8. Vad har du på dig?

Ett par rosa hotpants (hahahha orkar ei) och en vit hood.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

Drömde om Hedvig.

10. När skrattade du senast?

Skrattade precis för jag fes en jätterolig prutt.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tapet och massa fina bilder på folk jag tycker om.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nä.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Hahaha, tycker det är väldigt kul att du den här lilla listan väljer att kalla detta för "utmaning" 

14. Vilken var den senaste film du såg?

Skyfall.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En bichon frise!!!!!!!

16. Tycker du om att dansa?

Roligt att röra på höfterna :)))))))

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

KILLE: LEO 

TJEJ: LEIA 

18. Har du någonsin velat trycka i dig massa kebab?

Ja???????????? älskar kebbe.

19. Har du någonsin varit kär?

Ja.

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?

Verkligen!!! 

 

Här är alltså hunden jag skulle köpa om jag blev multimiljonär. Väl jävla spenderade pengar.
 
 
adios

 


Kommentarer
Jezzln säger:

Alltså baby just gimmie som sugar!

2013-03-13 | 16:54:35
Bloggadress: http://jesslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback