B O O S T

     
 
Låtar jag gillar att lyssna på för dom gör så jag känner mig både stark och snygg. Låtar som peppar ens gråa vardag och som gör så det bara spritter och sprätter i hela kroppen! Låtar som ni alla borde lyssna på och känna er snygga. För känner mig sig snygg så är man bäst ! 
 
Helena Paparizou – Mambo!                 - The Ark – Clamour For Glamour
Gnucci – Goodah                                - Mando Diao – Song For Aberdeen
Ke$ha – Die Young                             -  Hot Chocolate – You Sexy Thing - Single Version
Destiny's Child – Survivor                     -Daft Punk – One More Time
Ulf Lundell – (Oh La La) Jag Vill Ha Dej -Beyoncé – Single Ladies (Put A Ring On It)
 
 
 
 
Bra saker att säga till sig själv:
DU ÄR HET
DU ÄR COOL
DU ÄR BRA
DU ÄR VÄLDIGT SMART
DU ÄR ROLIG
DU HAR SNYGGA KLÄDER
DU ÄR GÖL
DU ÄR GENERÖS
DU ÄR SKÖN
DU ÄR SOFT
DU ÄR FIN
DU KAN ALLT OM DU VILL
DU KLARAR DETTA
DU KOMMER SEGRA
DU ÄR BÄTTRE ÄN DE DÄR
DU HAR SÅ OTROLIGT MÅNGA FINA VÄNNER 
DU HAR VÄRLDENS BÄSTA KOMPISAR
DU ÄR BRA PÅ ATT HÅNGLA
DU GÖR SÅ GOD MAT 
DU STÄDAR SÅ SNYGGT
DU ÄR HET
DU ÄR COOL
 
 
 
Ha en bra dag och unna er massa boost. Man mår så jävla bra av det! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ellinore säger:

Vilken vacker kvinna!!! Helt tokigt!

2013-05-27 | 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback