I feel the mambo, aeya.

HEJ VÄNNER! 
 
Strax åker jag till jobbet för att jobba. Idag och fram till söndag har vi supererbjudande på alla skjoror i butiken. 
20% på ALLT ! KOM IN OCH PRÖVA KOMPISAR! 
 
nu ska ni få 5 bilder på 5 olika saker jag har gjort. 
 
Tog en jättesnygg bild på Jessicas rumpa. Den här bilden gör mig glad, för det är en sån jäkla schyst röv.
Och hon är en sån fin människa.
Suttit i solen och skrattar med Sebastian. Han är verkligen härlig den där Sebbkas.
Tog mig friheten att bli Frihetsgudinnan. SICKEN frihet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skulle klä som staty!
Jag satt i solen och carpade eftermiddagen som sjutton med Sara och Das Becker. BRA.
Jag och posat som en liten wifey åt Kista Gallerians facebook- och instagramsida på jobbet. Jag och Elias representerar ett "20%påallaskjortorerbjudande" på den här bilden! fint va?
 
NU måste jag rusa!!! 
PUSS

Kommentarer
GUD yeah yeah fekk Aggeklint is in the HOUSYY säger:

Hur snygg är du inte. Kan bli min wifey om du vill

2013-05-24 | 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback