Så jävla jävla jävla längesen...

Jag låter rubriken tala för sig och säger inget mer om det.
 
 
 
 
VÄNNER! 

Hej, mina vänner! Hur står det till en afton som denna? Hoppas ni mår bra och att vädret och denna början på en såkallad sommar är till er fördel. 
Själv ligger jag inne och kollar på Beauty And The Geeks, så mycket kvalité. Fast jag tycker det är skitbra, alltså verkligen jättebra. 
Jag har halsfluss. Eller typ "halsfluss-light" precis som FunLight-saften. Så mycket skit. 
 
 
Jag är dock väldigt glad över att det börjar bli sommar. För nu räcker det det, den här satans vintern har varit så himla längre, liksom aldrig gett sig? Känns som att jag inte kan sjasa iväg den mer? Den lyssnar ju ändå inte? Kefft som fan. Nu är den i alla fall päväg bort. Och det är skönt. Jag ska försöka bli frisk och kry. 
 
Föresten, hittade en väldigt fin långklänning på H&M, borde jag köpa den? ( Jag vet att det ser lite larvigt ut att jag står där i mitt headset, men tänk er mig utan headsetet på typ midsommarafton? Kommer inte det
vara lite fint?)
 
 
Fortsatt trevlig (sommar)kväll :)))))))))))))))))

Kommentarer
Elli säger:

parre röstar ja!!!

2013-05-20 | 19:22:24
Cilky säger:

Yeeey you're back! och JA på klänningen <3

2013-05-28 | 00:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback