Somliga kan om andra vill

 
Alldeles nyss så gick Amanda här ifrån. Hon lämnade med en stor kasse nya kläder som hon inkasserat här från mig, ur min garderob faktiskt. Kläder som jag absolut inte använder längre. Så det var ok.
Vi prövade kläder, alltså nästan alla mina kläder. Prövade till sommaren, prövade till Way Out West. 
Helt seriöst asså. Det är kul att pröva kläder. Man blir så jävla taggad på allt man ska använda. 
Tog lite fina bilder under den senaste timmen. Titta och njut vänner 
Här har vi då en simpel outfit med ett par gamla trasiga jeans från lindex och Thorgnys skjorta. 
TIPS: Vik gärna upp ärmarna på oversizeskjortor, de blir extra hett vill jag lova. 
Maja:Ytterligare ett par trasiga ljusa jeans från Whyred matchad med en Superman-tröja införskaffad i thailand för 70 kronor. 
Amanda: Gamla shorts från JC matchat med vit blus från Second hand
TIPS: Matcha ljust med ljust för att få just den där fräscha looken!
Denna enkla svart klänning införskaffades på Monki förra året. Amanda väljer att matcha med ett enkelt pannband från stadium! 
Tips: Matcha enkelt med en galen accessoar för att få lite extra krydda på ett tråkigt plagg.
 
 
Jaha. Dessa tre outfitar va de jag tänkte bjuda på denna kväll.
 
Glöm nu inte att klä er rätt och hett i detta sommarvimmlet, ta alla mina tips med en nya salt och svälj ner med några shottar tequila så ska ni nog se att livet leker. 
 
hepåer.

Kommentarer
agge säger:

men va blir helt HURT. trodde du var för sick för att hånga denna afton. Vill också vara med och prova utfittor??

2013-05-20 | 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback